Volgers

donderdag 27 juli 2017

Knutseldagje

Goeiemiddag!

Het mag dan wel vakantietijd zijn bij het Design Team van Stempelatelier, maar dat wil niet zeggen dat ik stilzit!
;-)
Kom eindelijk een keer toe aan mijn Stampin' Up!-spullen.

Afgelopen maandag heb ik samen met mijn dochter een dagje geknutseld en zij mocht kiezen wat we gingen maken. Ze koos voor een boekje, zodat zij daar uiteindelijk de foto's van haar beste vriendinnen in kan plakken.


Ikzelf heb nog geen idee welke foto's ik in mijn boekje ga plakken, dus heb ik daar ruimte voor "opengelaten".

Hieronder volgt stap voor stap het eindresultaat van mijn boekje.


De voor- en achterkant, bewust wat rustiger gelaten zodat het designpapier mooi tot zijn recht komt.



Bovenaanzicht, zodat je precies kunt zien hoe het boekje is opgebouwd.
  

Nu de foto's van het boekje zelf, bladzijde voor bladzijde.


Ik ben begonnen met mooie teksten uit te zoeken en die eerst op het witte cardstock te stempelen, daarna gestempeld, geknipt en geplakt met diverse stempelsets en designpapier.
De gebruikte kleuren zijn de nieuwe In-Colors van Stampin' Up!
(vind ze prachtig!)



Op de bladzijden met designpapier komen uiteindelijk de foto's, als ik weet welke ik wil opplakken.
;-).



Ik ben heel erg blij met het eindresultaat!

Hoop dat ik jullie geïnspireerd heb en mocht je het leuk vinden om deze een keer te komen maken, kunnen we vast wel wat regelen. ;-)

Lieve groet, Sandra

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

zo geeft het een leuk aandenken,
mooi
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Ahhhhh...... wat gezellig! Net als ik met mijn nichtje van 8. Zo leuk om die creativiteit te zien!
En leuk zo'n boekje! Goed idee!!
GerJanne